Harmonogram | od: | do: | czas trwania |
Czym jest marka osobista i dla kogo jest potrzebna, Czym jest satysfakcja społeczna, 4 warianty modelu relacji: TY-INNI, wykład | 08:00 | 09:00 | 01:00 |
Diagnozowanie marki osobistej – SWOT analiza marki osobistej, wykład, dyskusja | 09:00 | 09:30 | 00:30 |
Archetypy, wzorce kolektywnej osobowości, wykład, dyskusja | 09:30 | 10:00 | 00:30 |
przerwa | 10:00 | 10:20 | 00:20 |
Matryca marki osobistej, ćwiczenia przygotowanie matrycy marki osobistej przez uczestników na własnym przykładzie | 10:20 | 11:00 | 00:40 |
Gra 1 Dwóch za jednego Cel gry: Nauczyć się współpracować, rozumieć Partnera, dostosować się do sytuacji oraz Partnera. | 11:00 | 11:30 | 00:30 |
przerwa | 11:30 | 11:50 | 00:20 |
Obszary życiowe, które wspiera marka osobista, migracja reputacji, wykład | 11:50 | 12:00 | 00:10 |
Pisanie autobiografii, przeramowanie pewnych negatywnych doświadczeń, wykład, dyskusja | 12:00 | 12:10 | 00:10 |
Profilowanie siebie, określenie grupy docelowej, wykład, dyskusja | 12:10 | 12:30 | 00:20 |
Struktura rzeczywistości, ćwiczenie, przygotowanie przez uczestników własnej struktury rzeczywistości | 12:30 | 13:00 | 00:30 |
Gra 2 Rozkojarzenie Cel gry: Zrozumieć, jak zależy postrzeganie sytuacji odpowiednio do tego co chcemy usłyszeć. Rozwijać umiejętność wybierać co chcesz usłyszeć. | 13:00 | 13:15 | 00:15 |
przerwa | 13:15 | 13:25 | 00:10 |
Budowanie wiarygodności w sieci, dyskusja, weryfikacja przykładów w Internecie, wspólna analiza | 13:25 | 13:40 | 00:15 |
Narzędzia budowania marki osobistej, ich wpływ na warunki zatrudnienia oraz szanse na rynku pracy: media społecznościowe, WWW, Gogle Analityk, Google AdSense, wykład | 13:40 | 14:00 | 00:20 |
Audyt działalności internetowej, Przykłady różnych marek osobistych, wykład | 14:00 | 14:20 | 00:20 |
Gra 3 Mogę wszystko Cel gry: Poznanie się, prezentacja własnych mocnych stron, budowanie wizerunku, budowanie pewności siebie. | 14:20 | 14:50 | 00:30 |
Podsumowanie, dyskusja, pytania, odpowiedzi | 14:50 | 15:00 | 00:10 |
Ile kosztuje nas zdobycie klienta, wskaźnik CAC, ROI, ROMI, ROAS, LTV, wykład | 08:00 | 08:15 | 00:15 |
Strategiczna karta oraz zrównoważona karta wyników, wykład | 08:15 | 08:35 | 00:20 |
Misja, Wizja, Wartości, Cele, wykład | 08:35 | 08:50 | 00:15 |
Gra 4 Przejście Graniczne Cel gry: Ćwiczenie pewności siebie w niepewnych sytuacjach. Umiejętność panować nad swoimi emocjami, wypowiedziami. Rozwinięcie spostrzegawczości. | 08:50 | 09:10 | 00:20 |
przerwa | 09:10 | 09:20 | 00:10 |
Cztery perspektywy: Finanse, Klienci, Procesy wewnętrzne, Innowacje, wykład | 09:20 | 09:30 | 00:10 |
Przykładowa zrównoważona karta wyników, wykład | 09:30 | 09:40 | 00:10 |
Mierniki działań oraz wyników, wykład | 09:40 | 09:50 | 00:10 |
Gra 5 Wymuszanie poddania się Cel gry: Opracowanie techniki, przekonania innych poprzez ciągle powtarzanie prośby, ale na różny sposób. | 09:50 | 10:10 | 00:20 |
Miesięczny wzrost sprzedaży, średnia wielkość zakupu, sprzedaż na metodę pozyskania, średni koszt pozyskania Leada, wykład | 10:10 | 10:20 | 00:10 |
Wdrożenie strategii, wykład | 10:20 | 10:30 | 00:10 |
Marketing relacji definicja, etapy wdrożenia marketingu relacji, schemat działań, wykład | 10:30 | 10:40 | 00:10 |
Podsumowanie, dyskusja, pytania, odpowiedzi | 10:40 | 10:50 | 00:10 |
przerwa | 10:50 | 11:00 | 00:10 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, prezentacja gry | 11:00 | 11:15 | 00:15 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, gra pierwsza runda | 11:15 | 11:55 | 00:40 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, omówienie pierwszej rundy | 11:55 | 12:05 | 00:10 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, gra | 12:05 | 12:45 | 00:40 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, omówienie drugiej rundy | 12:45 | 12:55 | 00:10 |
przerwa | 12:55 | 13:05 | 00:10 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, gra | 13:05 | 13:45 | 00:40 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, omówienie trzeciej rundy | 13:45 | 13:55 | 00:10 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, gra | 13:55 | 14:35 | 00:40 |
Cześć praktyczna: Gra Mafia, omówienie czwartej rundy | 14:35 | 14:45 | 00:10 |
Podsumowanie, dyskusja, pytania, odpowiedzi | 14:45 | 15:00 | 00:15 |