z których 4 godziny to wykład, 1 godzina przerwy oraz pytania odpowiedzi. W ramach szkolenia jest zapewnione doradztwo po szkoleniowe – uczestnik samodzielnie odpowiada na kwestionariusze poszkoleniowe oraz otrzymuje feedback od wykładowcy.
W ramach szkolenia z dostępem do nagranych materiałów jest zapewnione doradztwo po szkoleniowe – uczestnik samodzielnie odpowiada na kwestionariusze poszkoleniowe oraz otrzymuje feedback od wykładowcy.
– Budowanie marki osobistej na rynku: podstawy, analiza, scenariusz, instrumenty
– Marketing własnych produktów i usług
Dwa powyższe tematy są przedstawione w kilku wersjach, w zależności od stopnia zaawansowania uczestników. Niemniej jednak omawiane w całości w ramach jednego szkolenia.
Marketing własnych produktów i usług jest aktualny bardziej dla specjalistów, właścicieli biznesu, którzy budują sprzedaż produktów i usług bazując marketing na marce osobistej.
Natomiast ta wiedza również jest niezbędna dla studentów oraz osób, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę na rynku pracy. Promocja marki osobistej nie jest po to by znaleźć prace, jest po to by znaleźć właściwe miejsce na rynku, zbudować karierę, mieć wpływ na własne wynagrodzenie, w przyszłości mieć możliwość jako specjalista sprzedawać różnego rodzaju produkty oraz usługi.
Marka osobista się nie kończy na jednorazowym tworzeniu wizerunku na rynku, by z sukcesem przejść rozmowę o prace w firmie marzeń, tylko by zbudować autorytet, który będzie miał przełożenie na wszystko, czego dana osoba dotknie.
Przed oraz po szkoleniu online, każdy uczestnik ma możliwość wypełnić kwestionariusze oraz otrzymać feedback od wykładowcy.
Szkolenie na żywo offline jest za każdym razem indywidualnie omawiane z klientem. Nie ma sztywnej wersji szkolenia. Szkolenie dwudniowe trwa 14 H oraz zawiera wszystkie elementy:
Lub
Lub
Lub
(dla 10 uczestników – 1 gra)
Towarzyska gra fabularna symulująca walkę pomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością.
Oryginalne zasady gry zostały opracowane tak by dostosować grę do ćwiczenia umiejętności prezentacji marki osobistej oraz rozwoju umiejętności komunikatywnych.
Czas trwania 1 gry około 30 min – 60 min. Czas trwania zależy od uczestników.
W ramach oferty: 2-3 gry